Tuesday, July 5, 2011

Impian...

Setiap orang mempunyai impian masing2...namun impian itu boleh berubah mengikut masa dan persekitaran...entry saya kali ini ingin menceritakan tentang impian saya iaitu bilik loteng...mesti korang semua pelik, kenapa impian saya adalah bilik loteng...bagi saya bilik loteng adalah sesuatu yang unik...tidak semua rumah mempunyai bilik loteng, impian saya ialah ingin membuat bilik loteng di rumah saya sebagai bilik saya sendiri bila saya sudah kerja kelak dengan gaji saya sendiri...dengan adanya bilik loteng saya akan memperoleh ketenangan di dalam bilik saya sendiri...di bilik itu nanti saya akan hias dengan citarasa saya sendiri...gambar2 di bawah merupakan contoh2 bilik loteng idaman saya...





Okay sampai di sini sahaja entry saya pada kali ini...bye2 ^_^



2 comments: